مهم ترین نکات خرید لنزهای زیبایی رنگی و طبی رنگی

مهم ترین نکات خرید لنزهای زیبایی رنگی و طبی رنگی

یک سری نکات قابل توجه و مهم در مورد خرید لنز وجود داره که قبل از خرید لنز باید و حتما آنها را مد نظر قرار بدهید.

اولین نکته مهم مراجعه به یک متخصص بینایی سنج و یا چشم پزشک هست که از ایشون در مورد ویژگی های چشمتان سوال بپرسید و در صورتی که موارد چون خشکی چشم وغیره نداشته باشید و امکان استفاده از لنز های تماسی را داشته باشید باید با مراجعه به مراکز با مجوز از وزارات بهداشت لنز مورد نظرتون رو خریداری کنید

دومین نکته ای که باید مد نظر قرار داد مدت استفاده از لنز های طبی است.

مدت زمان مصرف لنز ها به چند صورت می باشد که در ذیل به آنها پرداخته می شود:

لنز های روزانه  که مدت زمان مصرف آنها یک روز تا نهایتا 2 روز می باشد که از لحاظ بهداشتی بهترین و بهداشتی ترین نوع لنز های تماسی داخل چشم می باشد.

 لنز های های دوهفته ای این لنز ها که اصطلاحا فروشندگان از آنها با عنوان لنز های ماهانه نیز یاد میکنند دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستندکه  به صورت صحیحی زمان استفاده از این نوع لنز ها دو هفته می باشد ولی به دلیل جنس سلیکون هایدروژل  و به دلیل اکسیژن رسانی خوبی که دارند در صورت مصرف کاملا صحیح میتوان به مدت یک ماه نیز از آنها استفاده نمود.

دسته سوم که پرفروش ترین نوع لنز های طبی و طبی رنگی هستندلنز های ماهانه می باشند که از در میان فروشندگان به لنز های طبی و رنگی فصلی شهرت دارند این مدل لنز ها که به دلیل کیفیت و جنس آنها و در صورت استفاده روزانه و خارج کردن لنز از چشم در شب هنگام خوابیدن قابلیت استفاده به مدت سه ماه را دارا می باشند.

نکته قابل توجه در مورد لنز های فصلی شستشوی هر روز لنز های فصلی با محلول های مخصوص لنز است.

دسته چهارم و آخر لنز های 3 ماهه است که در بازار به عنوان لنز های لنز های سالانه فروخته می شود از آنجایی که مواد به کار رفته در آنها بسیار ماندگار می باشند در بازار از آنها به عنوان لنز های طبی و لنز های رنگی سالانه یاد می شود و با همین عنوان به فروش می رسد.

نوشته شده در 1398-02-26 توسط لنز تماسی چشم 5 1008

5 نظرات

  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-07-10 پاسخ

    برای دریافت نمره چشم و تهیه لنز،بینایی سنج بریم کافیه؟
  • Zahra

    Zahra 1398-07-09 پاسخ

    واقعا بابت مطالبتون مچکرم واقعا عالی مخصوص درباره لنز سالانه اطلاعات خیلی خوب به دست آوردم هم از لحاظ شست شوی هم از زمان مدت استفاده لنز
  • حسینی

    حسینی 1398-07-02 پاسخ

    سلام عالی بود
  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-06-05 پاسخ

    بسیار مفید ممنون
  • sharghi

    sharghi 1398-04-30 پاسخ

    بسیاااار مفید

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو