برند اسیلور

برند اسیلور

اسیلور، (به فرانسوی: Essilor) شرکت فرانسوی تولیدکننده لنزهای چشمی و انواع تجهیزات چشم‌پزشکی و نورشناسی می‌باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

این شرکت در بازار بورس یورونکست پاریس ذکر شده‌است، که به عنوان یکی از ۴۰ شرکت بزرگ مستقر در شهر پاریس، محسوب می‌شود و یکی از اجزاء شاخص کاک ۴۰ نیز می‌باشد.

اسیلور اولین شرکتی بود، که اقدام به ساخت و تولید لنزهای اصلاحی که بمنظور اصلاح پیرچشمی بکار می‌رود، نمود. این شرکت در سال ۱۹۷۲ با ادغام شرکت‌های اسل و سیلور راه‌اندازی شد.

اسیلور در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان تولیدات خود را عرضه می‌کند و عمده فعالیت‌های خود را، تا حد زیادی بر روی بخش تحقیق و توسعه متمرکز نموده است.

شرکت اسیلور بزرگترین سازنده لنزهای چشمی، در جهان است و در حال حاضر، به عنوان چهارمین شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی اروپا شناخته می‌شود.

عدسی‌های اسیلور(Essilor) تحت لیسانس کشور فرانسه و توسط کارخانجات متعددی در سطح جهان تولید می‌شوند که به دلیل کیفیت تولید و پراکندگی کارخانجات، یکی از پرفروشترین برندهای موجود در سطح جهان می‌باشند.

برند اسیلور تنوع زیادی از محصولات را در بر دارد که در تصویر زیر میتوانید مشخصات و تفاوت مدل‌ها را با یکدیگر مشاهده نمایید:

Esslilor-768x596

از بین محصولاتی که توسط این کمپانی جهانی تولید می‌گردد تنها محصولات Crizal A2 ، Crizal Forte UV ، Crizal Transition ، Crizal Ormix 1.6 و عدسی های پلی‌کربنات و عدسی های CR-39 در بازار ایران موجود است.

عدسی Crizal Ormix 1.6 که از آن به عنوان نیمه فشرده یاد می‌شوند دارای دو سال گارنتی لایه آنتی رفلکس و ۲ سال گارانتی شکست عدسی است . لذا در حین انتخاب عدسی جهت ساخت عینک های بدون فریم (ریملس) یکی از گزینه های عالی محسوب می‌گردد.

عدسی Crizal Transition ، از نسل ششم تکنولوژی ترانزیشن بهره برده است. قابل ذکر است کلیه عدسی های ترانزیشن همانند عدسی های فتوکرومیک در معرض آفتاب – در حقیقت در معرض تابش اشعه UV) تغییر رنگ داده و به حالت تیره در می‌آیند.

عدسی های Crizal A2 و Crizal Forte UV هر دو عدسی های آنتی رفلکس سفید هستند. با این تفاوت که عدسی Crizal Forte UV‌ دارای قابلیت جذب اشعه ماورابنفش بیشتری نسبت به مدل A2 دارد.

عدسی پلی کربنات به خاطر ترکیب آن (پلی کربنات) نشکن است و جهت استفاده در عینک های بدون فریم ، عینک افراد ورزشکار و کودکان پر جنب و جوش به کار می‌رود.

در کل از ویژگی‌های عدسی های اسیلور و به خصوص سری کریزال می‌توان به کیفیت بسیار عالی لایه آنتی رفلکس که مزیت های شفافیت بسیار بالا، آب گریزی و تمیز شوندگی بسیار راحت و لایه ضد خش قوی تر نسبت به دیگر برندها بیان کرد.

نوشته شده در 1398-04-02 توسط برند های معروف عینک 2 1708

2 نظرات

  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-07-03 پاسخ

    کیفیت عدسی های این برند عالیه
  • M imanali

    M imanali 1398-06-11 پاسخ

    از نظر شفافیت و وضوح دید عالیه

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو