لنز طبی رنگی بوش اند لومب Bausch + Lomb

لنز طبی رنگی بوش اند لومب Bausch + Lomb

معرفی لنز بوش اند لومب

این برند جزو شناخته شده ترین برند ها در حوزه ی سلامت چشم، آن هم به صورت جهانی(این برند بیش از 150 سال سابقه داره) است. فعالیت این شرکت تنها منحصر به تولید لنزهای زیبایی و طبی نیست. و محصولات مراقبت از لنز، درمان خشکی، قرمزی و حساسیت چشم، تجهیزات جراحی چشم، اکسسوری های بینایی و … را نیز تولید می کند. خلاقیت طراحی و کیفیت بالای این محصولات دلیل محبوبت برند بوش اند لومب است.این کمپانی با کمک پزشکان، متخصصین و مهندسین خودش همواره در حال پیشرفت، استفاده از مواد جدید و تکنولوژی های به روز است. تا بتواند محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان خود تحویل دهد. و مشکلات چشمی آن ها را برطرف کند.

از ویژگی های این محصول می توانیم به اکسیژن بالا، میزان آب بیشتر و سفتی مناسب اشاره کنیم.

بوش+لومب، که زیرمجموعه‌ای از شرکت داروسازی کانادایی «والینت» است، به‌طور ویژه در زمینه تولید محصولات مربوط به چشم و بینایی فعالیت دارد. شعار این کمپانی «کمک به مردم برای داشتن دید بهتر و زندگی بهتر» است. در همین راستا، همه تلاش و تجربه خود را به‌کار می‌گیرد تا محصولاتی باکیفیت برای چشمان مشتریان خود در سراسر دنیا طراحی و عرضه کند.

برند بوش اند لومب در یک نگاه

بوش اند لومب در سال ۱۸۵۳ میلادی در شهر روچستر در نیویورک بعنوان یک فروشگاه اپتیکال کوچک فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. اما بعدها در این مسیر به‌قدری پیش رفت که در حال حاضر به یک کمپانی بزرگ مولتی‌میلیارد دلاری با بیش از ۱۲ هزار کارمند در سراسر جهان تبدیل شده است. محصولات بوش اند لومب در بیش از یکصد کشور جهان عرضه می‌شوند.

به صورت کلی محصولات این شرکت شامل کالاهای مراقبت از لنز تماسی، درمان خشکی چشم، قرمزی و حساسیت چشم، شست‌وشوی چشم، ویتامین‌های چشم، تجهیزات جراحی چشم، اکسسوری‌های بینایی، شوینده‌های صنعتی و داروهای آر .ایکس می شود.

انواع لنز بوش اند لومب

البته محصولات شرکت بوش اند لومب سه دسته‌بندی کلی دارند که در زیر به آنها اشاره شده است.

لنز رنگی پلاتینیوم: بوش اند لومب سافلنز SofLens

محصول کشور آمریکا می باشد. لنز رنگی پلاتینیوم بوش اند لومب سافلنز SofLens
Jade شامل 9 رنگ متنوع و همان رنگ محبوب طوسی پلاتینیوم می باشد.
Platinum و رنگ سبز جید
پلاتینیوم بوش اند لومب سافلنز SofLens
دور مشکی بوده و دارای رنگهای بسیار طبیعی است.

بسیار راحت بوده و با رنگهای طبیعی و زیبای خود توجه بسیاری از استفاده کنندگان از لنز را جذب کرده است.

تمامی لنزهای رنگی بوش اند لومب دارای 2 تن هستند.
این لنز علاوه بر اینكه براي شما اين امكان را فراهم مي‌آورد تا تغييري اساسي در ظاهر خود ايجاد نمايند مشکل دوربینی شما را نیز اصلاح می نماید.
طبيعي به نظر رسيدن: سيستم پيشرفته و منحصر به فرد و طراحي توسط حلقه ليمبال (دايره‌اي مدرج)
رنگ‌هاي طبيعي: 9 رنگ محبوب به خصوص براي چشم‌هاي تيره
راحتي طبيعي: بر اساس 38لنز محبوب اُپتيما

مزايای لنز بوش اند لومب

محدوده وسيعي از رنگ‌ها كه به شكلي عالي ارائه شده‌اند، به معناي فروش بيشتر براي كساني است كه در زمينة محصولات محافظت از چشم فعاليت دارند.
ساخته شده توسط شرکت بوش اند لومب آمریکا است. لنز طبی فصلی بوش اند لومب پیورویژن جدیدترین لنزهای این لنز طبیبه شما بینایی کاملا واضح می دهد.
با نفوذپذیری شدید اکسیژن و طراحی باریک، حتی متوجه نخواهید شد که آنها در چشم شما هستند.
طراحی نازک لنز، یک احساس طبیعی برای آسایش عالی در طول روز را فراهم می کند.

برترین برند لنز روزانه

با این لنز حس خوب ،راحتی و شفافیت دید را تجربه کنید ، در نور کم دیدی شفاف و دقیق را برای چشمان شما فراهم میکند.
لنز محبوب مورد استفاده ورزشکاران و مناسب افرادی که در محیط های آلوده فعالیت می کنند به دلیل قابلیت اکسیژن رسانی بالا و حفظ رطوبت چشم
تنها برند روزانه دارای نمره های مثبت
این لنز چشمان شما را در طول روز کاملا مرطوب نگه می دارد مناسب افرادی که دارای خشکی چشم هستند می باشد.
این لنز با دارا بودن ماده ی پلیمر هیلافیلکون B موجل افزایش خواص کششی لنزها میشود و با کاهش شدت میزان ریزش اشک موجبات راحتی را برای کسانی که برای اولین بار از لنز استفاده میکنند را فراهم میکند.

لنز بوش اند لومب طوسی پلاتینیوم و سبز جید

لنز رنگی و طبی این کمپانی شامل 9 رنگ متنوع است. که رنگ طوسی پلاتینیوم و رنگ سبز جید آن جزو محبوب ترین رنگ های این کمپانی هستند. رنگ این لنزها طبیعی است. و پوشانندگی بالایی دارند. لنز بوش اند لومب jade و emeraled هردو تناژی سبز دارند. اما رنگ سبزی که در emerald دیده میشود نسبت به جید، سبز تر است.( این که سبز تره شاید حرف خنده داری باشه ولی ببینیدش کاملا متوجه حرفم میشید! متاسفانه نمیشه رنگ ها رو دقیق براتون توضیح بدیم پس در انتها یک تصویر میزاریم که بتونید خودتون مقایسشون کنید) اما لنز جید طبیعی تر به نظر می رسد. طراحی این لنزها، حالت پیکسلی دارد و از دو رنگ تشکیل شده است. علاوه بر این دور لنز نیز، رنگ مشکی به صورت پیکسلی قرار گرفته است. که باعث طبیعی تر به نظر رسیدن لنز می شود. لنز طوسي پلاتينيوم بوش اند لومب نيز دقيقا ويژگي هاي مطرح شده را دارد.این لنز رنگ طوسی کاملا طبیعی با بخش هایی روشن دارد( طیف رنگی طوسی در این لنز به زیبایی دیده میشه) که جذابیت آن باعث محبوبیت فوق اولعاده اش شده است.

لنز بوش اند لومب saftlense

سافتلنز شامل 9 رنگ  Platinum-India-Jade-Indigo-Pacific-Topaz-Emerald-Aquamarin-Amazon است.

لنزهای این کمپانی دور مشکی بوده و رنگ های طبیعی دارند.

لنزهای بوش اند لومب دارای 2 تن رنگی هستند.( همه ی لنزهاشون همینطوره)

این لنزها طبیعی به نظر می رسند.( این احتمالا مهمترین چیزیه که برای یک تغییر مناسب باید بهش دقت کرد!!!) و دلیل آن سیستم پیشرفته منحصر به فردشان و طراحی لنز توسط حلقه ی لیمبال است.

این لنزها علاوه بر اینکه میتوانند چهره ی شما را در طبیعی ترین حالت ممکن تغییر دهند، میتوانند مشکلات دور بینیتان را نیز رفع کنند.

لنز طبی بوش اند لومب پیورویژن

این لنز ها جهت کاهش هاله ها و انعکاس نور تولید شده اند.و جزو جدیدترین تولیدات این لنز طبی به  شمار میروند.

طراحی باریک و لبه های نازک باعث می شود شما در طول روز احساس راحتی کنید.(برای این منظور از فناوری Comfort Moist استفاده شده ) و لنز به عنوان جسم خارجی ای که وارد چشمتان شده، باعث آزارتان نخواهد شد.

انتقال اکسیژن در بین لنز و قرنیه در این برند بالا است. و شما میتوانید به صورت روزانه از آن ها استفاده کنید. البته اکثر این لنزها فصلی هستند و شما باید هر سه ماه یکبار آن ها را با لنز جدید جایگزین کنید.

از ویژگی های این محصول میتوانیم به مقاومت در برابر انباشت و روسوب پروتئین اشاره مکنیم. علاوه بر این شما میتوانید نزدیک بینی و دور بینی خودتان را به کمک لنزهای این کمپانی اصلاح کنید.

ماده ی سازنده ی آن ها، سیلیکون هایدروژل است که درصد آب بالایی دارد.

ویژگی های خاص لنز بوش اند لومب

لنزهای این کمپانی به دلیل درصد اکسیژن رسانی بالایی که دارند و همچنین حفظ رطوبت چشم تنها برند لنز روزانه است که نمره های مثبت دارد.(این کمپانی برترین برند لنز روزانه است)

حفظ رطوبت چشم توسط لنز بوش اند لومب و مرطوب نگه داشتن چشم، باعث شده گزینه ی مناسبی برای افرادی که خشکی چشم دارند به شمار برود.

شما هنگام استفاده از این لنزها در نور کم دچار مشکل نخواهید شد. و دیدی شفاف و دقیق خواهید داشت.

لنز های کمپانی بوش اند لومب دارای پلیمر هیلافیلکون B هستند. این ماده باعث می شود خاصیت کشش لنز بیشتر شود. همچنین باعث کاهش شدت ریزش اشک می شود. و کسانیکه برای بار اول از لنز استفاده می کنند، اذیت نخواهند شد.

قیمت لنز بوش اند لومب

متاسفانه ما نمی توانیم به طور دقیق قیمت این لنز را به شما بگوییم. زیرا بستگی به شما دارد. که لنز طبی میخواهید یا تنها زیبایی آن مد نظرتان است. چه مدت میخواهید از لنز استفاده کنید؟ و …. اما در این زمینه می توانید با همکاران ما در بخش فروش صحبت کنید تا اطلاعاتی دقیق به شما ارائه دهند.

سخن آخر

این برند جهانی گزینه ی مناسبی برای افراد مختلف به شمار می رود. اما فراموش نکنید که اهمیت نحوه ی نگهداری و استفاده از لنز، از برند آن کمتر نیست. پس بهتر است در این زمینه مطالب را بررسی کنید. بعد از کیفیت لنز، قطعا رنگ لنز و طبیعی بودن آن مهمترین نکته برای انتخاب مناسب است. لنزهای سبز جید و طوسی پلاتینیوم این برند به راحتی میتوانند نظر شما را جلب کنند. و باعث شوند از انتخابتان راضی باشید.

برای سفارش محصولات بوش اند لومب Bausch + Lomb  به فروشگاه اینترنتی عینک نگین مراجعه کنید 

نوشته شده در 1398-04-23 توسط لنز تماسی چشم 6 2665

6 نظرات

  • داود

    داود 1398-06-28 پاسخ

    مطالب بسیار مفیدی بود ممنون
  • sharghi

    sharghi 1398-04-30 پاسخ

    مطالب مفیدی بودند ممنون از لطفتون
  • Zahra

    Zahra 1398-04-25 پاسخ

    خیلی ممنون از اطلاعات مفید تون که دراختیارمون گذاشت مطالب بسیار آموزنده و مفید بودش
    • عینک نگین

      عینک نگین 1398-04-29 پاسخ

      سلام با عضویت در خبر نامه از مطالب جدید ما مطلع شوید
  • مهراد

    مهراد 1398-04-25 پاسخ

    موفق باشید
  • مهراد

    مهراد 1398-04-25 پاسخ

    بسیار عالی

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو