عینک های طبی- آفتابی

عینک های طبی- آفتابی

به نظر شما عینک های طبی-آفتابی (Prescription Sunglasses) ایده خوبی می باشد؟

گاهی اوقات که در جاده رانندگی می کنید و نور خورشید مستقیم به چشمان شما می تابد، بیهوده به جستجوی لنزهای آفتابی کلیپس دار (clip-on ) که مناسب با نمره چشم شما باشد هستید. در این مواقع شما ممکن است عینک های آفتابی طبی را راحت تر و با ارزش تر از لحاظ پرداخت هزینه بیشتر برای آن بیابید.

آیا می دانید که بسیاری از عینک های آفتابی مد روز (high-fashion ) میتواند لنز آفتابی طبی داشته باشد؟

کسانی که از لنزهای تماسی (Contact lenses) استفاده می کنند نیز ممکن است عینک های طبی آفتابی را جایگزین کاربردی تری برای استفاده در خارج منزل بیابند. به عنوان مثال، گاهی ممکن است تمایل نداشته باشید لنزهای تماسی خود را در ساحل، جایی که احتمال ایجاد خارش شدید و خیس شدن چشم در اثر وزش باد، شن و تابش نور خورشید است استفاده کنید. حتی استفاده از عینک های آفتابی غیر طبی (non-prescription sunglasses ) بر روی لنز های تماسی نمی تواند بطور کافی از چشمان شما محافظت کند. همچنین استفاده از لنزهای تماسی در حال شناکردن به دلیل احتمال ایجاد عفونت جدی چشم بر اثر میکروارگانیسم های (microorganisms ) موجود در آب استخر یک ایده بسیار بد است. اما با عینک های آفتابی طبی، شما انتخاب استفاده از آنها در هر زمان در خارج از منزل را دارید بدون اینکه نیازی به استفاده از عینک های آفتابی کلیپس دار یا لنزهای تماسی داشته باشید.

http://shop.neginoptic.com

/https://www.allaboutvision.com/sunglasses

فواید دیگر عینک های آفتابی طبی

از فواید دیگر عینک های آفتابی طبی این است که اگر شما مشکل بینایی (vision problem) دارید که نیاز به عینک اصلاحی تجویز شده (corrective prescription eyewear) دارید، در هنگام انتخاب عینک آفتابی، چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد. عینک های آفتابی طبی تقریبا برای تمامی لنزهای طبی شامل دو دید خطی (bifocal ) در دسترس هستند. اگر دچار پیرچشمی (presbyopic ) هستید و نیاز به لنزهایی دارید که به شما در خواندن کتاب و روزنامه در کنار استخر کمک کند گزینه های لنزهای پیشرفته (progressive lens) قابل دسترس است.

نوشته شده در 1398-02-26 توسط عینک طبی 7 2386

7 نظرات

  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-09-14 پاسخ

    انتخاب فریم طبی آفتابی باید چطور باشه؟
  • Zahra

    Zahra 1398-07-09 پاسخ

    چقدجالب و مفید بودش واقعا ممنونم با بت اطلاع رسانی مفیدتون
  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-07-07 پاسخ

    از مطالبتون استفاده کردم ممنون
  • Taghi nari

    Taghi nari 1398-07-07 پاسخ

    بسیارعاتی،برای انتخاب عینک
  • حسینی

    حسینی 1398-07-02 پاسخ

    سلام بسیاری از این نکات رو شاید اصلا باهاش برخورد هم نکرده باشیم اما با این اطلاعاتی که شما در اختیار مجموعه قرار می دهید احساس کمال می کنم ممنون
  • M imanali

    M imanali 1398-06-11 پاسخ

    با سلام واقعا اطلاعاتی که در مورد فریم و عدسی و لنز در اختیار قرار میدهید خیلی به من کمک میکنه تا بتونم راحت تر انتخاب کنم ممنون
  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-06-05 پاسخ

    کیفیت عالی

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو