SLAZENEGER

SLAZENEGER

تولید کننده محصولات ورزشی انگلیسی است که تمرکزش بر ورزش های راکتی از قبیل تنیس، گلف، کریکت و هاکی است . این شرکت در سال 1881 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین نام های تجاری است که همچنان تجاری باقی مانده است. به لطف ارتباط آن با مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون، از سال 1902 برای مسابقات قهرمانی جهان، تا حال طولانی ترین  قرار داد حمایت ورزشی در تاریخ جهان را داراست.

Slazenger در سال 1881 توسط برادران ، رالف و آلبرت اسلنگر تاسیس شد. در سال 1881، رالف اسلسرنر شهر زادگاه  منچستر خود را ترک کرد و یک فروشگاه در خیابان کانن لندن را برای فروش محصولات ورزشی لاستیکیSlazenger. باز کرد.به سرعت به یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات ورزشی گلف و تنیس تبدیل شد. چهار سال پس از آن تنیس روی میز کلیسا انگلستان و کروک اولین باشگاه مسابقات قهرمانی خود را برگزار کردند، "The New Game of Tennis Lawn"

سیاره  آنها در بارنزلی توپهای تنیس تولید کرده و آنها را در سراسر جهان صادر می کند. این کارخانه در سال 2002 بسته شد، و اکنون کارخانه در فیلیپین مستقر است.

در سال 1902، اسلونزرها به عنوان تامین کننده رسمی توپ تنیس برای مسابقات قهرمانی ویمبلدون منصوب شد و این یکی از طولانی ترین حمایت های ورزشی بدون شک در تاریخ است.

در سال 1910 یک شرکت دولتی برای به دست آوردن Slazenger and Sons، "تولید کنندگان تجهیزات ورزشی، لاستیک هندو، گوتاپرکا و کالاهای ضد آب، بازرگانان و فروشندگان چرم"، که در بازار سهام شناور بود، تأسیس شد.

سال های جنگ1945-1939

Slazenger، مانند بسیاری از تولید کنندگان کالا های غیر ضروری در انگلستان، تولید خود را برای ساخت انواع وسیعی از موارد اهداف نظامی، با استفاده از تخصص Slazenger در تولید چوب و لاستیک هدایت کرد.

در 15 سپتامبر 1940، در طول حمله رعد اسا در لندن، بمب های آتش زا به کارخانه سلاجنر افتادند. کارخانه Gradidge در وولویچ هم به همان شکل نابود شد . کارخانه رقیب با ویلیام سیکز با مسئولیت محدود در هوربوری توسط بمب گذاری ها آسیب دیده بود. Slazenger و Gradidge قادر به ادامه تولید در امکانات دیگر بودند، اما شروع به یک سری ادغام با شرکت های رقیب کردند. در سال 1942 ویلیام سایکس با مسئولیت محدود توانست امکانات تولید در زمان جنگ خود را گسترش دهد. حدود 1943 اسلنرر فیزیکدان آیرس را به دست آورد. این شرکت در سال 1810 توسط ادوارد ایرس تاسیس شد، این شرکت یک سری تجهیزات ورزشی را تولید کرد. به عنوان یک تولید کافی از تجهیزات برای تیراندازی با کمان، به ویژه تعظیم شناخته شده بود. پیش از اینکه فیبرهای ساخته شده به عنوان استاندارد ساخته شوند، Ayres به طور عمده از Yew (Taxus baccata) ساخته شده است که به اندازه گیری های استاندارد زمان - 6 فوت برای مردان و 5 1/2 فوت برای زنان ساخته شده است.

در زمان روزهای کهدر مورد راکتهای تنیس چوبی هیچ نظری وجد نداشت ، برند های مانند Slazenger و Dunlop یک نیروی مسلط در جهان بودند اما با محبوبیت راکت های تنیس فلزی از اوایل دهه 1980 و سپس انتقال سریع به مواد کامپوزیت محبوب تر مانند به عنوان فایبرگلاس، گرافیت، کوولار و غیره، برند های  بیشتری به بازار عرضه شد. برندهای جدید به دلیل توانایی های آنها در رفع گرایش مصرف کنندگان و تقاضا برای تکنولوژی جدید محبوب شده اند. Slazenger آهسته واکنش نشان داد. این شرکت نمی توانست کارخانه های موجود خود را برای تولید محصولات در مواد جدید مجددا راه اندازی کند و سرمایه گذاری موجود در مواد اولیه و خام وجود دارد. این شرکت سعی کرد محصول خود را در برابر این محصولات جدید با کیفیت به عنوان نقطه ی فروش منحصر به فرد مورد استفاده قرار دهد، اما سطح کیفیت واردات به سرعت بهبود یافت و به زودی Slazenger محبوبیت خود را از دست داد.

 

1959: رالف سلاجنیر جونیور، تجارت خانوادگی را به Dunlop Rubber فروخت.

1985: Dunlop Rubber توسط BTR plc خریداری شد که یک گروه ورزشی با ترکیب Slazenger و کالاهای مارک دار Dunlop Sport را تشکیل داد.

1996: BTR Dunlop Sport را در یک خرید مدیریت برای 300 میلیون پوند فروخت - این پیشنهاد توسط شرکت سرمایه گذاری Cinven حمایت شد. این شرکت جدید به نام Dunlop Slazenger شناخته شد.

2004: CINVen Dunlop Slazenger را به عنوان Sports Direct International فروخت تا مبلغ 40 میلیون پوند اعلام شود، که به نوبه خود بر حق استفاده از مارک Slazenger Golf در اروپا به JJB Sports فروخته است.

نوشته شده در 1398-03-25 توسط برند های معروف عینک 0 1270

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو