عینکهای بلوکات و بلوکنترل

عینکهای بلوکات و بلوکنترل

سوالات لازم درخصوص این مقاله:

آیا در طول روز مدت زیادی از کامپیوتر و گوشی های هوشمند استفاده می کنید؟

آیا در هنگام استفاده طولانی مدت از کامپیوتر دچار سردرد، خستگی و آبریزش چشم می شوید؟

پس با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما عوامل و راه حل هایش را بگوییم.

بهتر است بدانید نورهایی را که چشم شما دریافت میکنند از سه رنگ اصلی تشکیل شده اند به اختصار RGB که معنی فارسی این کلمه مخفف شده از رنگ های قرمز ، سبز و آبی می باشد. حال بهتر است بدانید طول موج های رنگ آبی برای چشم ما مضر خواهد بود و باعث خستگی می شود.می توان اینطور گفت که نورهای آبی زمانی که به چشم میرسند جلوی شبکیه چشم جمع و باعث فشار بالا و ایجاد سردرد و خستگی چشم می شود.

راه حل چیست؟

عینک بلوکات از عبور دادن نور آبی که بیشتر از لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر، گوشی های هوشمند و تلویزیون ساطع می‌شود جلوگیری کرده و با این عمل از خستگی، آبریزش و ضعیفی چشم پیشگیری می نماید. چلوگیری از ایجاد سردرد و خواب آلودگی از دیگر خواص استفاده از عینک های بلوکات مخصوص کامپیوتر می باشد.

در عدسی های بلوکات نوعی فیلتر وجود دارد که باعث میشود نور های آبی رنگی که از سمت نمایشگر های الکترونیکی می اید. جلوگیری کرده و نور های ابی به چشم شما نرسد.

عدسی بلو کنترل یا بلوکات

در عینک های بلوکات نور آبی رنگ توسط عدسی کاملا فیلتر می شود. البته ۹۰ درصد نور آبی را جذب می کند.اما در عینک های که عدسی بلو کنترل دارند به قدری هوشمندانه تر نور را توسط عدسی به چشمان میرساند.

در کل ما برای دیدن صحیح اجسام و رنگ ها نیاز به بخشی از رنگ آبی داریم تا بتوانیم با کیفیت بهتر و استاندارد نگاه کنیم در کل عینک بلو کنترل بهتر از عدسی عینک بلو کات عمل می کند.

عینک با عدسی های بلوکات برای چه افرادی مناسب است ؟

عینک های با عدسی بلوکات برای افرادی مناسب است که با صفحه نمایش های الکترونیکی سر و کار دارند مثل مانیتور کامپیوتر یا ال سی دی موبایل های هوشمند. در صورتی که جز افرادی هستید که بسیار از تجهیزات الکترونیکی استفاده می کنید پیشنهاد میکنیم در صورتی که حتی چشمان شما ضعیف هم نیستند از این عدسی ها برای سالم ماندن چشم هایتان استفاده کنید.

عینک نگین با عینکهای بلوکات و بلوکنترل در خدمت مشتریان عزیز می باشد تا سهم کوچکی در محافظت و سلامت از چشمان آنها را داشته باشد.

نوشته شده در 1399-08-19 توسط 1 3875

1 نظر

  • مهران قاسمی

    مهران قاسمی 1400-06-06 پاسخ

    سلام من عینکی نستم و عینک بلوکات تهیه کردم عادی هست که چند روزی چشمم درد بگیره؟

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو