برند پورش دیزاین

برند پورش دیزاین

تاریخچه برند | پورشه دیزاین

گروه پورشه دیزاین (انگلیسی: Porsche Design Group) شرکت طراحی آلمانی است، که در زمینه تولید پوشاک، کفش، ساعت، عینک، چمدان، کیف پول،سیگار برگ، عطر، جواهر، فندک، پیپ، قطب‌نما، چاقوی جیبی و انواع کالاهای لوکس فعالیت می‌نماید.

شرکت پورشه دیزاین در سال ۱۹۷۲ توسط فردیناند آلکساندر پورشه راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد.

تاریخچه برند | پورشه دیزاین ، در سال ۱۹۷۲ با همراهانی که به نوآوری های فنی خود غلبه کنند، تاسیس شد.که بیشتر از ۴۰ سال سابقه دارد. امروزه علاوه برعینک و ساعت در محصولاتی شامل چمدان، محصولات الکترونیکی، خط ادکلن مردانه و هم چنین ورزشی و مجموعه مد فعالیت می کنند.

گروه پورشه دیزاین (انگلیسی: Porsche Design Group) شرکت طراحی آلمانی است، که در زمینه تولید پوشاک، کفش، ساعت، عینک، چمدان، کیف پول، سیگار برگ، عطر، جواهر، فندک، پیپ، قطب‌نما، چاقوی جیبی و انواع کالاهای لوکس فعالیت می‌نماید.

شرکت پورشه دیزاین در سال ۱۹۷۲ توسط فردیناند آلکساندر پورشه راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد.

طراحی لوکس برای مردان و زنان

موضع محصولات کاربردی که با استایل بی انتها و ناب متمایز می شوند ،قراردارد.

در سال ۱۹۷۲ با همراهانی که به نوآوری های فنی خود غلبه کنند، تاسیس شد. در اینجا  برند لوکس ترکیبی از اشکال ناب با مواد نفیس ،قابلیت های نوآورانه و ساخت بی نقص است.

برند لوکس مشتریان خود را با عملکرد، طرح های ناب و تجسمی از خود به هیجان وامی دارد، به این طراحی لوکس گفته می شود.

در اینجا طراحی و لوکس در یک باهمی طبیعی هماهنگ هستند.

در پورشه دیزاین ،لوکس به ترکیبی از طراحی کلاس اول ،قابلیت های نوآورانه ،مهارت کامل و بالاترین کیفیت مواد با هدف همراهی برای زندگی گفته می شود. این به این دلیل است که گرایش ها می آیند و می روند اما پورشه دیزاین باقی می ماند.

پورشه دیزاین عینک افسانه ای است که بیشتر از ۴۰ سال سابقه دارد.

“Exclusive Spectacles” P’۸۴۷۸   یک عینک حقیقاً کلاسیک است که هنوز هم یکی از موفق ترین عینک های آفتابی در سراسر جهان است که در سال ۱۹۷۸ تولید و تا به امروز طراحی اش را حفظ کرده است.

در سال ۱۹۷۹ Yoko Ono  یک شور بین المللی را با عینک آفتابی P’۸۴۷۰  ایجاد کرد که در مجله به نمایش گذاشته شد و رکورد استفاده را نیز زد.

 

F۰.۹  یا  P’۸۴۸۰ موفقیت مشابه ای را در سال ۱۹۸۰ داشتند. با توجه به مکانیزم های تاشو نوآورانه اش شما می توانید با یک حرکت آنها را تا کنید و فقط ۹ میلی متر هستند که مسطح ترین عینک های آفتابی جهان هستند.

شروع سبک منحصر به فرد پورشه در سال ۱۹۷۲ با  Chronograph I  ،بود که اولین ساعت مچی سیاه و سفید جهان را ساختند.

امروزه پورشه دیزاین علاوه بر عینک و ساعت در محصولاتی شامل چمدان، محصولات الکترونیکی، خط ادکلن مردانه و هم چنین ورزشی و مجموعه مد فعالیت می کنند.

 

گرفتن بیش از ۱۵۰ جایزه طراحی بین المللی و ملی فلسفه ماندگاری برند لوکس است. همه محصولات با نام برند پورشه دیزاین در کارخانه Zell am در اتریش طراحی می شوند و در سراسر جهان به فروش می رسند.

مجموعه عینک های پورشه دیزاین به وسیله رودنشتوگ (Rodenstock)،تولید کننده عدسی ها و فریم های آلمانی معروف هستند. این شرکت در سال ۱۸۷۷ در مونیخ تاسیس شد و نیروی کار حدود ۴۳۰۰ نفر در ۸۰ کشور را داراست.

نوشته شده در 1398-03-27 توسط برند های معروف عینک 1 1944

1 نظر

  • شبنم شرقی

    شبنم شرقی 1398-07-07 پاسخ

    بسیار جالب

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو