برند گوچی Gucci

برند گوچی Gucci

عینک آفتابی گوچی هم یکی دیگر از برندهای معروف، شناخته شده و لوکس ایتالیایی است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت عینک آفتابی فعالیت می کند و در سال ۱۹۲۱ توسط شخصی به نام گوچیو گوچی، تأسیس و شروع به کار کرد. این برند شناخته شده جهانی در سال ۲۰۰۹ طبق آماری که موسسه اینتربند ارائه کرده بود در رتبه ۴۱ دنیا و در میان ۱۰۰ نام و برند تجاری قرار گرفت.

عینک آفتابی گوچی یکی از برندهای پر فروش در ایتالیا و جهان به حساب می آید که بیشتر به خاطر نوع طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته دل علاقمندان و طرفداران خودش را برباید. این برند نام آشنا در صنایع مختلف از جمله صنعت مد، کالاهای چرمی، عطر، ادکلن، کیف دستی، جواهرات، لوازم آرایش و همچنین طراحی و ساخت عینک آفتابی فعالیت می کند که این روزها زیر مجموعه ای از یک شرکت فرانسوی به نام کرینگ به حساب می رود.

در حال حاضر هم دفتر مرکزی این برند در یکی از شهرهای ایتالیا به نام فلورانس قرار دارد که در سال ۲۰۱۸ هم جدیدترین عینک آفتابی گوچی را با برند خودش روانه بازار فروش کرده است و فروش فوق العاده ای را هم به نام خودش به ثبت رسانده است.

برخی مشخصات فنی و ویژگی های عینک آفتابی گوچی

عینک آفتابی گوچی سعی کرده برای تمامی سلیقه ها عینک آفتابی طراحی و تولید کند از فریم های اسپورت گرفته تا کلاسیک عدسی های به کار رفته در عینک آفتابی گوچی همه از استاندارد یو وی ۴۰۰ (UV400) استفاده می کنند که چشم را در مقابل اشعه های مضر خورشید و فرابنفش محافظت می کند.

در برخی مدلها عدسی ها پلاریزه شده و با کیفیت بسیار عالی طراحی و ساخته می شود که دید شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهند.

در برخی مدل ها عدسی عینک آفتابی Gucci حاوی پوشش های ضد اشعه پزشکی هستند که به طبع از قدرت بسیار بالایی هم در جذب نویزها و اشعه های ماوراء بنفش از خودشان نشان می دهند.

رنگ بندی در فریم های عینک آفتابی گوچی دارای تنوع بالایی است.

برخی از فریم ها از جنس کائوچو ساخته می شوند و این نشان می دهد که عینک گوچی از جنس های سبک و با دوام برای عینک آفتابی هایش استفاده می کند و سبک بودن وزن عینک در بخشی از مدل ها هم به همین دلیل است.

در زمان هایی که انعکاس نور خورشید از روی سطوحی مانند کف خیابان، آب، برف، شن، ماسه و غیره خیلی زیاد است برای چشم ضرر آفرین می شود و تنها راه این است که از عینک آفتابی خوب و استاندارد استفاده کنید گوچی یکی از گزینه های مناسب است که می تواند از چشم شما محافظت کند.

چگونه عینک آفتابی اصل گوچی را از تقلبی و فیک تشخیص دهیم ؟

  • نوشتار متن گوچی روی عینک
  • بخش داخلی عینک آفتابی گوچی
  • بررسی شماره سریال روی دسته عینک
  • گواهینامه و گارانتی معتبر
  • بسته بندی و کیف عینک
  • کیسه پلاستیکی عینک
  • قیمت عینک آفتابی گوچی

نوشته شده در 1399-12-24 توسط 0 1705

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو