برند کارتیر Cartier

برند کارتیر Cartier

کارتیر یک شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت است که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

در واقع شرکت کارتیر در سال 1847 توسط فرانسوا کارتیر در فرانسه شروع به کار کرد .در همان سال آلفرد کارتیر پسر فرانسوا مدیریت شرکت را به عهده گرفت اما چیزی که ما از برند کارتیر میشناسیم در واقع توسط پسران آلفرد تکمیل و ارائه شد.

پیر ، ژاک و لوئیس پسران آلفرد بودند که شروع به گسترش کار کردند.ژاک نخستین فروشگاه کارتیر را در لندن افتتاح کرد و پیر مدیریت آن را به عهده گرفت و لوئیس به طراحی سبکی که ما امروزه بعنوان طراحی ناب کارتیر میشناسیم پرداخت.

بزرگترین شانس برادران کارتیر توجه پرنسس ماتیلد عموزاده ناپلئون سوم به جواهرات کارتیر بود که خیل عظیم سفارشات شاهزادگان و دربار را برای آنها به همراه داشت.

کارتیر بیشتر از ۳۰ سال است که به تولید عینک روی آورده است. عینک‌های این برند از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. از جمله می‌توان به چوب Bubinga، شاخ بوفالو، چرم یا اونیکس ساخته می‌شوند.

در سال 1902 شاه ادوارد هفتم در مراسم تاجگذاری راجع به کارتیر چنین گفت:جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرسازان

هم اکنون کارتیر با داشتن 200 فروشگاه در 125 کشور جهان بعنوان بخشی از گروه تجاری ریچموند در کنار برندهای دیگر این گروه یعنی کلوئه و مون بلان و ون کلیف به تولید محصولات لوکس و لاکچری عینک و ساعت و ... میپردازد.

آیا کارتیر عینک طبی هم تولید می‌کند؟

بله، خانه لوکس کارتیر که در زمینه طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت فعال است، عینک طبی و عینک آفتابی لوکس هم تولید می‌کند.

جعبه عینک طبی کارتیر حاوی چه اقلامی است؟

همه‌ی عینک‌های طبی برند کارتیر درون قاب چرمی محکم و سفت همراه با دستمال عینک و کارت گارانتی عرضه می‌شوند. حتی اگر عینک را از نمایندگی کارتیر نخرید هم باید کارت گارانتی داشته باشد.

فروشگاه زنجیره ای عینک نگین با 15 شعبه فعال و همچنین فروشگاه اینترنتی دارای تنوع در ارائه عینک های زیبای کارتیر به مشتریان عزیز می باشد.

نوشته شده در 1399-12-18 توسط برند های معروف عینک 0 2024

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

منو